Sjuk!

Jaha, då var man sjuk igen då. Fattar inte vad förkylningen kom ifrån. Visst, jag har haft en lättare hosta och varit lite skrovlig i halsen men inget som jag reagerat på.

Jag vill inte vara sjuk. Har liksom inte tid med det. Inte råd heller för den delen. Skulle jag nu stanna hemma från jobbet imorgon så blir den ju en karensdag på 11 timmar. Känns inte okej. Det är ju 1500 spänn som bara flyger bort bara för att en liten bacill vill vara och hälsa på min kropp. Kan jag nu bara stå ut måndag och tisdag så klarar jag nog mig från sjukskrivning. Har kortdag på onsdag och ledig torsdag och fredag för att sen jobba helg. Det bara måste lösa sig.


Sen på det så har jag en sån träningsvärk i benen. Var till plättbacken igår med två kollegor och deras barn. Självklart så ville jag också åka bob. Det blev några svängar uppför backen. Sen sista gången så hade jag en 5 årig liten kille på axlarna samtidigt som jag  drog boben uppför plättbacken. Det var tydligen inte så populärt hos mina ben. Men det var riktigt skoj. Han blev ju glad. Det är väl det som räknas.

Det var länge sedan jag tränade och det känns nu. Bara måste ta tag i den biten igen. Vill ha tillbaka min kondition ju.


Jag sa förra gången jag var sjuk att så fort jag blir frisk så ska jag börja träna. Blev det så? Nej. Men jag får väl göra ett nytt försök nu då.


Ha det gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja träna på Svea... dom har bra tider... öppet 05-24 så då har du några tider att välja på... så kanske jag får dra med dig på något jobbigt konditions pass... Hehe.. :P

2010-12-12 @ 11:13:50
Postat av: Linda...

Blev inget namn... hoppas det blev det nu då så du vet vem som kommentera...:P

2010-12-12 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0