Vilken helg!

Tja vad säger man. Bara kom att tänka på min helg.

Fredag: Åh var så socialt handikappad. Bara ville vara social. Träffa folk, ha kul men jag slutade ju för sjutton 18:24. Tio timmars arbetsdag plus ett möte med min närmsta chef. Hur pigg är man då? Nä, det blev ett par öl hemma tillsammans med sonen. Ja, han tog ingen öl. Han satt i sitt rum och spelade lite. Senare på kvällen så ringde en vän och vi snackade väl ett par timmar och drack på varsitt håll och snackade bl.a. om julbordet som skulle komma på lördag.


Lördag: Hockey och julbord. Fan vad härligt. Hade hur kul som helst med mina vänner. Ja, då var dom vänner. Inte kollegor. Kollegor får dom vara på tisdag då jag är tillbaka till jobbet. Men jag har världens bästa kollegor/vänner. Skit samma att Leksand fick stryk. Vi nio som var på hockeyn hade hur kul som helst. Sen lika på julbordet. Sen att jag inte är riktigt säker på hur dom sista 15 minuterna var behöver vi väl inte ta nu :-)

Kommer ihåg att jag satt mig på golvet i bussen och att resan hem började. Sen så är det lite luckor här och där. Måste bero på åldern.


Söndag: Ja, vad är man efter ett julbord. Lite skakis var jag väl. Nu ville jag absolut inte träffa folk kan jag väl lätt säga. Så skönt att bara ligga i soffan och slökolla på tv-serien Nikita. Sen på kvällen så tog jag mig ett par glas vin av märket Tania. Så, jag fick tillbringa söndagen med två kvinnor. Åh vad värdelöst skrivet men jag är på det humöret just nu. Försök inte vara allvarlig med mig idag. Finns inte just nu.


Måndag: Ja, man är väl tvungen att ta igen saker man har struntat i under helgen. Disk t.ex. Kan säga att porslin och bestick var en bristvara innan jag diskade.


Nä, seriös är jag inte idag kan jag väl påstå. Då kanske man inte ska sätta sig ner och skriva i bloggen heller. Äh, vem bryr sig. Imorgon är det jobb igen. Möte igen. Då ska jag väl vara seriös hoppas jag.  Det ska handlas och livet rullar på. En dag äldre igen.


Hoppas Ni alla hade en underbar helg.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0