Tack och adjö!

Vill tacka dom som läst och följt min lilla blogg. Jag kommer nu att lägga ner. Känner att jag inte har tid, lust eller ork att skriva. Men det har Ni säkert redan märkt. Det jag vill skriva av mig av kan jag inte skriva ut. Sitter fast just nu i en värld som inte är större än min egen hjärna. Jag har tappat all min energi.

Nu är det dags för mig att hitta mig själv. Har dessutom numera, till att börja med, daglig hjälp till det. Får se om det kommer att hjälpa.


Men är inte livet lite så här. Förra veckan var så perfekt och så himla bra. Fick världens energi-kick. Allt ramlade på plats och jag kände att så här vill jag ha det. Nu 1½ vecka senare så har mycket bara rasat ihop. Vad var det som hände egentligen?


Men nu ska jag leta energi, försöka fokusera på lite andra saker, kanske äntligen komma igång med konditionsträningen. Ska i alla fall börja med att ta en promenad i kylan nu. Får se hur långt jag kommer innan minusgraderna säger åt mig att det är mycket skönare inomhus.


Kanske kommer jag att återuppta denna blogg, men det blir först när jag fått ordning på mig själv och mitt liv. Men lägger då ut en länk på face som jag brukar. Vill säga om jag har mitt fb-konto kvar. Har inte hänt mycket där heller i år.


Sköt om Er allihopa.


Kommentarer
Postat av: 1056

TAKE CARE

2011-01-16 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0