Olika levnadssätt!

Jag har levt på många olika sätt. Alla sätt har sina fördelar och nackdelar. Nu börjar man komma upp i ålder och man tycker att man borde ha bestämt sig hur man vill leva.

Men det kan förändras så fort. Fråga mig.


Ni som följde min blogg tidigare vet att vissa saker hände i början av året. Jag visste då hur jag ville ha det. Skrev och trodde jag i alla fall.


Då hade jag haft förmånen att umgås med tre fantastiska personer som det var full fart med hela tiden och jag tyckte det var hur kul och fantastiskt som helst, tills den dagen kom då jag förstod att jag inte fanns med i den framtida planeringen.


Nu ser det helt annorlunda ut. Tänkte på det idag när jag låg på soffan och läste. Kände hur skönt livet är och att alla pusselbitar har fallit på plats. Hela mitt levnadsöde verkar ha styrt mig till den här stunden som jag lever i nu och OJ så bra jag har det. Började tänka på allt som hänt mig den senaste tiden. Ordet OM är verkligen uttjatat men oj så jag använde det. OM inte det hänt. OM inte ditt och datt hänt. OM osv. Ni fattar.

 

Våga känna efter hur Ni känner längst in i Era hjärtan och låt Er styras av den känslan så blir allt bra, men var beredd på många smällar på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0